MDclinic

Kardiologická ambulancia

Široký rozsah odborných vyšetrení zameraných na komplexnú diagnostiku, následnú liečbu a dispenzarizáciu pacientov so srdcovo – cievnymi ochoreniami.

Ponuka služieb

Pod odborným dohľadom sú v ambulancii liečení najmä pacienti s:

• ischemickou chorobou srdca
  • zápalovými ochoreniami
  • poruchami srdcového rytmu
  • ochoreniami žilového systému
  • tromboembolickou chorobou a komplikácie a poruchami metabolizmu lipidov
  • medzi špecializované diagnostické postupy patria EKG, vyšetrenie umožňujúce morfologické zhodnotenie dutín srdca a veľkých ciev, funkcie komôr, postihnutia chlopní a iných srdcových ochorení (echokardiografia)
  • v prípade potreby sa pacientom vykonáva diagnostika paroxyzmálnych porúch rytmu počas 24 hodín (EKG Holter)
  • na zhodnotenie krvného tlaku v priebehu dňa a noci sa aplikuje metóda TK Holter, tzv. 24 hodinové meranie krvého tlaku
  • v spolupráci s neštátnymi certifikovanými laboratóriami ambulancia zabezpečuje široké spektrum hematologických, biochemických, imunologických a mikrobiologických parametrov

Na vyšetrenie je potrebné priniesť odporúčanie od lekára, ktorý vyšetrenie indikoval. V opačnom prípade klient hradí vyšetrenie sám podľa platného cenníka. Vhodné aj pre pacientov, ktorým internista odporučil echokardiografické vyšetrenie srdca.

MUDr. Juraj Papinčák, PhD.

Lekár

OBJEDNAJTE SA ONLINE

Ordinačné hodiny:

Pondelok 09:00 - 18:30
Utorok 07:00 - 15:30
Streda -
Štvrtok -
Piatok 07:00 - 14:30

Zmluvné poistenie:

všetky zdravotné poisťovne

Jazyková vybavenosť:

Dohovoríte sa aj: po anglicky.

Parkovanie

Počet parkovacích miest pre klientov: 50

BEZPLATNÉ PARKOVANIE vo vnútornej časti areálu hotela Saffron a jeho podzemnej garáži (vstup cez rampu zo Školskej ulice). Parkovací lístok si zoberte so sebou. Pred odchodom Vám ho odblokujeme na recepcii polikliniky.

MHD

Zastávka Blumentál: 3, 7, 9, 31, 39, 94 / Zastávka Americké námestie: 3, 4, 47

Špičkové ambulancie pre vaše zdravie